fredag 21 september 2012

Nu är jag verkligen trött på att vila och vila hela tiden...
Stod och tittade ut över sjön, och vad ser man...Jo två kanon vak rakt ut...

Jag vill ut och fiska...Men men, det får väll hjärtat göra själv i helgen...Tänker inte äventyra något...
Nästa helg ska jag med till stugan....=)))
Spelar ingen roll om jag så har 40 graders feber, men med ska jag... hehe...=)))

Det är så himla långtråkigt att bara vara hemma...Har nog sett var ända såpopera snart...=)))

Nej nu längtar jag till mannen i huset kommer hem... Lemmy tycker nog jag är knäpp, som ropar på honom hela tiden, så han får lov att komma och hålla mig sällskap ....=)))

Den här bilden är för dig Thomas... <3 ...



Nu blir det soffan och såpopera igen känner jag...=)))

Ha en bra dag, alla där ute...=)))