måndag 3 september 2012

Hemma igen...=)

Jaha...Då var vi tillbaka igen, efter 5 underbara dagar i stugan...=)))

Ville inte åka hem, men min älskling ville inte gå med på att jag och Lemmy stannade kvar...=)))

Tyvärr mycket vatten, men vi fiskade på ändå...
Nu har jag ett favvo ställe där uppe, där jag får harr också..Små men harr var det...=)))
Läskigt att vada runt i vattnet var det men, det fungerade till slut...=)))

Hjärtat fick åka själv och fiska en dag, medans jag myste med vår lill kisse i stugan...Och det gav resultat...Så vi hade en liten fest med rökt harr, och goda vänner på kvällen...Såååå väldans gott...MUMMMMS....=)))

Lemmy var som galen, galen, galen...hehe...=)))
Han älskar stugan och Skogen....=)))

 Där satt den...=)))

 Vatten, vatten, vatten överallt...=)))

 Man måste ju käka också...=)))

 Hemliga stället...;)

 Sådan husse, sådan kisse, i bästa mys soffan...=)))
 Älskar skogen...=)))

 Trött liten kisse...=)))


 Här var det Harr...=)))

 Och ännu mera Harr...Tur att min älskling kan fixa hem min favvo fisk...=)))
Och här käkar vi upp dom...=)))

Ha en bra dag alla...=)))