måndag 29 juli 2013

Snart dax... ;)



Nu är det bara 2 dagar kvar.
På torsdag åker vi till stugan igen.
Som jag har läääängtat.. ;)
Blir många, många dagars fiske framöver..
Fast jag tar lite stug mys ibland, så Thomas får fiska ensam. Så han kan pinna iväg hur långt han vill ;)


Å det är inte bara jag som längtar.
Lemmy "skrutten" älskar att vara där.
Går inte att ta fram en väska, utan att han ska hoppa i. För att vara säker på att han får följa den här gången Husse åker. ;)



Lemmy myser både inne och ute i stugan. ;)

Men först nu på Onsdag, blir det en vända till Piren i Ludvika.
Vi ska kolla på  John Whiteleather, som kommit från USA och ska göra lite spelningar i Sverige.
Ska bli kanon. :)

Nu ska jag gå och packa färdigt, om jag får låna min väska. ;)

Ha det gött alla där ute och skitfiske på er.

:) :) :)