lördag 29 juni 2013

Semester.. :)


Vilken underbar vecka det varit.

Vi kom till stugan dagen innan midsommarafton..

Thomas stack iväg och fiskade direkt.

Jag och Lemmy stannade kvar i stugan och myste i stället.. :)


Midsommarafton stack vi till Lofsen, är det nå underbart att va där..

Har min lilla Ö som jag utgår från... :)


Midsommar dagen kom våra vänner upp en vända.. :)

Det blev tre helt otroligt roliga dagar.. :)


Om man räknar ihop så har jag fått 37 Öringar och tolv Harrar den här veckan..

Vad Thomas fått tänker jag inte säga..

Han är och förblir min storfiskare.. :)

I kväll var vi ut med båten, han tog 17 abborrar och en gädda. 

Jag fick en abborre och en stor gädda..

Den fick jag kämpa med ett tag. Kul... :)


Nu blir det lite bilder från vår vecka..




 En 7 kg .. :)


Man måste ju äta ibland å... :)

Fick en slämgroda jag med. Usch!!!!

Dom här är rökta nu. Svärmor kommer och ska låna stugan. Så nu har hon rökt öring, röding och abborre i frysen... :)

Ha det så bra alla, och Skitfiske på er.. :)