onsdag 12 december 2012

12-12-12.. ;)

Nu är den där omtalade dagen här.
Och vad mej anbelangar så känner jag ingen skillnad.. ;)

Jorden har inte gått under ännu, mer än att en meteor slagit ner i Värmland.
Här i Rämshyttan blir vi bara insöade. =)



 Sen har vi ju en speciell Katt här...Han är en Alien.. hihi... ;)


Lyyyysande.. =)
Hehe... =)

Nu sitter jag här i värmen från kaminen, eldar som sjutton..Det är ljuvligt...


För nu ska jag passa på att komma över hjärtats rekord i fiske spelet, får passa på medan man är ledig. ;)


 Har lite att jobba på... Ujuj... =)

Men nu vill jag snart ut på lite vinter fiske, får se vad det blir för väder till helgen... Hjärtat ska rulla köttbullar, så då kan ju jag ta en vända ut på isen.. hihi... ;)

Ha det bra där ute, och Skitfiske på er... =)