måndag 1 oktober 2012

Hemma igen då...:-(


Så, då var stugan igen stängd för i år...
Öppnas i Påsk igen...
Och hjärtat höll på att jobba  ihjäl sig sista dagen...
Han tog ner 10 träd runt stugan, slet som bara den...
Men fint och ljust blev det... :-)

Tyvärr orkade jag inte vara med och fiska den här vändan...
Men vad gör det, när jag har en karl som fiskar upp det jag vill ha... :-)


Det var så mummsigt med rökt harr...
Tack Älskling...Den var god halstrad också, har nyss ätit lite...

Lemmy hade väldigt roligt med att plocka in lite skogs möss, medans han och jag var ensamma i stugan...
Han ville verkligen visa hur duktig han var...Tyvärr har jag inga foton på det, mobilen låg i köket. Och jag satt uppkrupen i soffan med en stor kvast, och jagade ut dom...Vägrade sätta ner fötterna, med sådana springande på golvet...BLÄ!!!

Nu är det bara att ta reda på all tvätt, och se glad ut.
Ha det bra alla där ute...
:-)