torsdag 2 augusti 2012

Slut jagat förgott....=)))


Nu har jag bestämt mig, nu åker allt ut på blocket...
Vapen, radio, ja allt jag har i jaktväg...=)))

Har inget intresse i jakten längre...
Ett skönt beslut...=)))

-----------------------------------------------------------------------

Det jag älskar är flugfiske, kan inte förstå att jag inte prövat på det förr...Den spänningen man känner...ojojoj....Så härligt...=)))

Om man inte sitter i en flytring vill säga...=)
Jag kunde ju inte paddla med dom där grodfötterna.
Thomas fick bogsera mig tillbaka till båten...=)))
Ja det var nog en syn det också...Hmmm...=)))

----------------------------------------------------------------------

På Lördag blir det Orsa Björnpark en vända...=)))

Det ska blir kul, var ett tag sen man var dit...Dom har ju fått dit lite nytt...

-----------------------------------------------------------------------

Får grattulera Team Pike-Eater till den fina Abborren...Den var kanon...=)))

-----------------------------------------------------------------------

Försökte få hjärtat att åka upp till stugan igen, min rökta Harr är ju slut...=(
Men dom ville inte ge han ledigt från jobbet, kan inte förstå det... ;)

Visst är dom vackra....Och underbart goda...
Helt klart min favorit fisk....=)))

Ha en bra dag nu alla, och skitfiske på er...=)))